Τρίτη 18 Ιουνίου 2013

ΚΥΡΙΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;



 
ΚΥΡΙΕ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;

Κύριε, φωνάζω απ’ τη καρδιά, Κύριε, που είσαι;
Μη με αφήνεις στην ερημιά…
Ζητώ το χάδι σου και τη γλυκιά ματιά.
Κύριε, που είσαι;
***
Εγώ είμαι δίπλα σου κι ας μη με βλέπεις παιδί μου!
Είμαι εγώ ο μόνος φίλος σου, ο θείος σύντροφός σου!
Μη φοβάσαι! Είμαι εδώ.
Αυτός που σ’ αγαπά υπερβολικά…
Εγώ παιδί μου πολυαγαπητό…
ο Βασιλιάς σου, Ιησούς Χριστός.***
ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ, ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΖΗΤΩ
ΜΕ ΔΑΚΡΥΑ Ο ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.
***
Παιδί μου, το έλεος μου δίνω και σε ευλογώ
όποτε γυρνάς με τη ματιά σου
να με δεις ψηλά εις το Σταυρό.
***
Έχε με, παιδί μου, μέσα στη καρδιά σου
και μίλα μου συνέχεια στην προσευχή σου.
Σαν βάλσαμο παίρνω στις πληγές μου
την αγάπη που μου δίνεις μενεξέ μου.
Παιδί μου πολυαγαπημένο σ’ αγαπώ!
***
ΚΥΡΙΕ ΜΟΥ, ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
Μες την καρδιά σου παιδί μου!
***
Ιησού μου, σ’ ευχαριστώ…
Κι από τα βάθη της καρδιάς μου
Σε υμνώ και Σε δοξολογώ!
(Συλλογή ποιημάτων ΦΛΟΓΑ ΑΓΑΠΗΣ, π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ