Τετάρτη 4 Ιουνίου 2014

ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ…



ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΤΟ ΘΕΟ…

Μας λέει ο Κύριος: «Μάθετε, πως με πιστεύει αληθινά εκείνος που Με εμπιστεύεται. Μόνο όταν δω εμπιστοσύνη μπορεί η καρδιά Μου να πει “Αχ, γιε Μου πιστέ, κοριτσάκι Μου πιστό”, γιατί μόνο στην εμπιστοσύνη αναγνωρίζω το δικό Μου το παιδί.
Γι’ αυτό, σας ζητάω:
Αφήστε στα χέρια Μου τη ψυχή σας.
Εγώ ξέρω τι πρέπει να κάνω για σας.

Αφήστε τις αγωνίες της ψυχής σας στα χέρια Μου, γιατί Εγώ ξέρω πώς να θωπεύσω, Εγώ ξέρω πώς να γαληνέψω.
Δείτε εσείς, όταν είστε πικραμένοι, όταν είστε προβληματισμένοι, όταν είστε στεναχωρημένοι, αναζητάτε μία αγκαλιά για να χωθείτε, ένα χάδι για να ανασάνετε, ένα φιλί για να ξανασυνεχίσετε.
Τι περισσότερο νομίζετε ότι Εγώ σας ζητάω;
Σας ζητάω μόνο να αφήσετε την ψυχή σας μέσα στην καρδιά Μου και να Μου πείτε:
“Πατέρα μου, Σε εμπιστεύομαι”.

Γι’ αυτό Μ’ αρέσει αυτή η προσευχή που λέτε:
“Θεέ της καρδιάς μου αγαπημένε,
Σε πιστεύω, δηλαδή Σε εμπιστεύομαι,
Σε λατρεύω, γιατί Εσύ είσαι ο Θεός μου
και Σ’ αγαπώ, γιατί Εσύ είσαι ο Βασιλιάς μου”.


Θέλω έτσι να προσεύχεστε και έτσι να ζείτε.

Να Με εμπιστεύεστε και να αφήνετε τα πάντα σε Μένα και να μην λέτε απλά, τυπικά και αόριστα “εγώ πιστεύω στον Θεό”.

(απόσπασμα από απομαγνητοφωνημένο κήρυγμα του π. Ελπιδίου Βαγιανάκη)

ΕΚΤΥΠΩΣΗ